INFOLAB Enterprise Training

Αθήνα: 211 4057737

Θεσσαλονίκη: 231 0914191

ΥπηρεσίεςΣυνεργασίες

 Σεμινάρια

 


Πρόγραμμα Μαθημάτων...

  Πιστοποιήσεις

Πρόγραμμα εξετάσεων...

  Επικοινωνήστε μαζί μας!

  Νέα - Ειδήσεις

περισσότερα ...

Ειδήσεις & Νέα.

περισσότερα ...

Πρόγραμμα ΟΑΕΔ "Ειδικές τιμές στους ανέργουςΕιδικές τιμές στους ανέργους

Περισσότερα ...

  Πρόγραμμα επιδότησης εκπαίδευσης ΛΑΕΚ 0,24%.

περισσότερα ...

 

 

  Περιγραφή Σεμιναρίου


"Google Adwords Workshop | Basic Level"

  • Γενικά
  • Περιεχόμενα
  • Που & Πότε
  • Πιστοποίηση
  • Σχόλια
  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Σε ποιούς απευθύνεται;

To σεμινάριο απευθύνεται σε Στελέχη επιχειρήσεων που είναι επιφορτισμένα με την ευθύνη προώθησης των προϊόντων - υπηρεσιών των Εταιριών τους στην μηχανή αναζήτησης Google.

Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;

Στην εποχή της ανάπτυξης του Interactive Marketing ιδιαίτερο ρόλο αποκτά η προώθηση των υπηρεσιών/προϊόντων των επιχειρήσεων στις μηχανές αναζήτησης. Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων στην δημιουργία και βασική διαχείριση καμπάνιας στην μηχανή αναζήτησης Google.

Κωδικός σεμιναρίου

9301

Διάρκεια

8 ώρες

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο βασικές γνώσεις χρήσης του Internet.

Εκπαιδευτικό υλικό

Σημειώσεις εισηγητή και έξτρα υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

Προσφορά

Ενημερωθείτε για τις προσφορές που ισχύουν αυτή την περίοδο.

Θεματικές ενότητες

Εισαγωγή στο Google Adwords

  • Τι είναι το Google Adwords. Χαρακτηριστικά & Εξέλιξη
  • Το μοντέλο διαφήμισης PPC (Pay-Per-Click). Πως λειτουργεί. Πλεονεκτήματα-Μειονεκτήματα

Στάδια Δημιουργίας μιας καμπάνιας Google Adwords

  • Άνοιγμα Λογαρισμού GoogleAdwords
  • Δημιουργία καμπάνιας
  • Επιλογή Στόχευσης. Ρυθμίσεις Budget
  • Δημιουργία AdGroups (ομάδες διαφημίσεων)
  • Δημιουργία διαφημιστικών κειμένων (adtexts)
  • Επιλογή κατάλληλων Keywords
  • Ενεργοποίηση και παρακολούθηση καμπάνιας
  • Τρόποι Πληρωμής
  • Reports

Βαθύτερη Ανάλυση – Βελτιστοποιώντας μια καμπάνια για μέγιστα αποτελέσματα

  • Κατανοώντας ποιο είναι το πραγματικό κοινό σας
  • Δημιουργία κατάλληλης στόχευσης σε πολλαπλά επίπεδα
  • Δημιουργώντας την κατάλληλη δομή για την καμπάνια σας (campaigns & adgroups)
  • Αποτελεσματικό Keyword Research. Ανακαλύψτε τις λέξεις-κλειδιά που θα σας φέρουν τους ποιοτικότερους επισκέπτες με το χαμηλότερο κόστος
  • Επιλέγοντας στόχευση σε επίπεδο keywords. Broad, Phraseή Exact?
  • Επιλέγοντας αρνητικές λέξεις-κλειδιά (negative keywords) για τη βελτίωση της απόδοσης της καμπάνιας.
  • Adtext Copywriting. Πώς να γράψετε ένα διαφημιστικό κείμενο που θα τραβά το βλέμμα των χρηστών.
  • Δοκιμάζοντας πολλαπλά διαφημιστικά κείμενα (adtexts)
  • Σχετικότητα (relevancy). Το μεγάλο μυστικό για επιτυχημένες καμπάνιες
  • Αυξάνοντας το CTR (Click Through Rate) της καμπάνιας σας
  • Τι είναι το Quality Score και πως η αύξηση του θα σας βοηθήσει να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας.

Μετατρέποντας τους επισκέπτες σε «πελάτες»

  • Θέστε Στόχους. Τι πρέπει να κάνει ο επισκέπτης όταν έλθει στο website σας;
  • Δημιουργήστε LandingPages
  • Βελτιστοποίηση LandingPagesγια καλύτερα ConversionRates

Αναλύοντας τα αποτελέσματα της καμπάνιας

  • Τι θα πρέπει να περιμένετε από μια καμπάνια Google Adwords
  • Ερμηνεύοντας στατιστικά και έννοιες όπως CPC, CTR, Av. Position κλπ
  • Δημιουργήστε Reports

Cases Studies – Q&A

  • Μελέτη μιας συγκεκριμένης περίπτωσης. Case Studies πάνω σε καμπάνιες που θα επιθυμούν να δημιουργήσουν οι συμμετέχοντες του σεμιναρίου.

Άλλα σχετικά σεμινάρια

Πρόγραμμα μαθημάτων

Δεν έχει ανακοινωθεί τμήμα για το συγκεκριμένο σεμινάριο.

Δείτε όλα τα προγραμματισμένα τμήματα εδώ...

Μεθοδολογία μαθήματος

Η μεθοδολογία που ακολουθούμε στα INFOLAB για την υλοποίηση των σεμιναρίων επιχειρησιακών δεξιοτήτων, βασίζεται στη φιλοσοφία της δραματοποιημένης εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης δημιουργούνται συνθήκες προσομοίωσης με την πραγματικότητα των συμμετεχόντων (σκηνικό, εξοπλισμός, σενάρια από πραγματικά περιστατικά κλπ). Μέσα από βιωματικές εμπειρίες και παιχνίδια ρόλων, ανακαλύπτουν τις διερευνητικές και διαχειριστικές τους ικανότητες και εξελίσουν τις δυνατότητες που έχουν στην επικοινωνία και στη διερεύνηση αναγκών. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται και όλοι οι δημιουργικοί τρόποι εκπαίδευσης (οπτικοακουστικά μέσα, συμμετοχικά παιχνίδια, ανακαλυπτικές ασκήσεις, ομαδικές «αποστολές» κλπ), που συνδυάζουν την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία και εξελίσσουν την απλή πληροφόρηση σε γνώση.

Διαθέσιμο σε αίθουσα ; Ναι

Διαθέσιμο σε e-learning ; Ναι

Εισηγητές : Οι εισηγητές είναι επαγγελματίες, πτυχιούχοι με τουλάχιστον 5 ετή εκπαιδευτική εμπειρία

 

Το σεμινάριο δεν οδηγεί σε πιστοποίηση.

 

Τι λένε για εμάς!

Σχόλια συμμετεχόντων για το σεμινάριο.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μέσω αυτής της φόρμας δεν αποτελεί δέσμευση συμμετοχής σας. Απλά μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε πιο αναλυτικά.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Ονοματεπώνυμο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Εταιρεία:
Τηλέφωνο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Πόλη*: Καταχωρήστε δεδομένα.
email*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Σχόλια:

Σας ενημερώνουμε επίσης ότι :

  • Δεν πρόκειται ποτέ να μεταβιβάσουμε τα στοιχεία σας σε τρίτους.
  • Δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσουμε  ποτέ τα στοιχεία σας για κανέναν άλλο σκοπό εκτός από αυτό που μας δίνετε συγκατάθεση.
  • Μπορείτε  να κάνετε οριστική διαγραφή από την λίστα μας, οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε.

Δηλώνω ότι συγκατατίθεμαι στη συλλογή των παραπάνω προσωπικών δεδομένων Δεν έχετε αποδεχθεί τους όρους χρήση.

 

 

 

 

ITIL®, PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited, The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited

 

 

  QUICK SEARCH

Copyright ©2010 INFOLAB. All rights reserved.


Μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε Αρχική σελίδα Εταιρικό Προφίλ Υπηρεσίες που παρέχουμε Συνεργασίες Επικοινωνήστε μαζί μας Αγγλικά