INFOLAB Enterprise Training

Αθήνα: 211 4057737

Θεσσαλονίκη: 231 0914191

ΥπηρεσίεςΣυνεργασίες

 Σεμινάρια

 


Πρόγραμμα Μαθημάτων...

  Πιστοποιήσεις

Πρόγραμμα εξετάσεων...

  Επικοινωνήστε μαζί μας!

  Νέα - Ειδήσεις

περισσότερα ...

Ειδήσεις & Νέα.

περισσότερα ...

Πρόγραμμα ΟΑΕΔ "Ειδικές τιμές στους ανέργουςΕιδικές τιμές στους ανέργους

Περισσότερα ...

  Πρόγραμμα επιδότησης εκπαίδευσης ΛΑΕΚ 0,24%.

περισσότερα ...

 

 

  Περιγραφή Σεμιναρίου


"Social Media Marketing"

  • Γενικά
  • Περιεχόμενα
  • Που & Πότε
  • Πιστοποίηση
  • Σχόλια
  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Σε ποιούς απευθύνεται;

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων και επιχειρηματίες που επιθυμούν να αποκτήσουν εισαγωγικές γνώσεις και να γνωρίσουν σφαιρικά το χώρο του social media marketing. Το επίπεδο του σεμιναρίου χαρακτηρίζεται ως beginners to intermediate.

Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;

Στόχος του σεμιναρίου είναι να γνωρίσουν οι συμμετέχοντες τα «social media», τις ιδιαιτερότητες τους, πώς μπορούν να τα αξιοποιήσουν για την καλύτερη προβολή της επιχείρησής τους καθώς και πώς να δημιουργήσουν στην πράξη μια διαφημιστική καμπάνια με Facebook Ads & Linkedin Direct Ads.

Κωδικός σεμιναρίου

9305

Διάρκεια

16 ώρες

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο : • Βασικές γνώσεις χρήσης internet και e-mail • Πρόσβαση σε προσωπικό λογαριασμό χρήστη στο Facebook • Πρόσβαση σε ενεργό λογαριασμό e-mail .

Εκπαιδευτικό υλικό

Σημειώσεις εισηγητή και έξτρα υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

Προσφορά

Ενημερωθείτε για τις προσφορές που ισχύουν αυτή την περίοδο.

Θεματικές ενότητες

Εισαγωγή στα Social media

  • Γιατί γίνονται σημαντικά στο online marketing
  • Οφέλη από την προβολή μιας επιχείρησης μέσω των κοινωνικών δικτύων
  • Φιλοσοφία και προτεινόμενος τρόπος προσέγγισης για εταιρική προβολή

Περιγραφή των δημοφιλέστερων site κοινωνικής δικτύωσης

  • Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr, Blogs και παραδείγματα χρήσης τους από επιχειρήσεις.
  • Χαρακτηριστικά, τρόπος λειτουργίας και ορολογία
  • Χρήση των κοινωνικών δικτύων σε συνδυασμό μεταξύ τους
  • Σύνδεση των κοινωνικών δικτύων με το εταιρικό website

YouTube

  • Δημιουργία και διαχείριση προφίλ και καναλιού
  • Ανέβασμα videos και ενσωμάτωση τους στο blog και στο site σας
  • Διαφημιστικές καμπάνιες: πως θα τις τρέξετε και πως θα τις εκμεταλλευτείτε στο YouTube
  • Ιογενές (viral) video marketing: πετυχημένα παραδείγματα videos με εκατομμύρια προβολές

Twitter

  • Ένα ισχυρό εργαλείο στο εξωτερικό με περιορισμένη χρήση στην Ελλάδα. Γιατί;
  • Πως το χρησιμοποιούν οι γνωστότερες επιχειρήσεις στον κόσμο και τι προσφέρουν στους πελάτες τους
  • Δημιουργία και διαμόρφωση προφίλ
  • Επαγγελματικό προφίλ στο Twitter
  • Τιτιβίσματα, εικόνες, γεωγραφική τοποθεσία
  • Σημεία που πρέπει να προσέξετε
  • Διαφημιστικές επιλογές

Δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Facebook στην πράξη

  • Δημιουργία προφίλ, σελίδας, ομάδας, εκδήλωσης και σε τι διαφέρουν μεταξύ τους.
  • Δωρεάν και μη εφαρμογές για να εμπλουτίσετε την εταιρική σας σελίδα στο Facebook.
  • Ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας βήμα βήμα στο Facebook.
  • Σύνδεση της εταιρικής σας σελίδας με το blog και τα υπόλοιπα social media.
  • Φέρτε το Facebook στο εταιρικό σας site.
  • Βάλτε το ηλεκτρονικό σας κατάστημα στο Facebook

Δημιουργία εταιρικής σελίδας στο Linkedin στην πράξη

  • Εισαγωγή στο Linkedin
  • Κανόνες ορθής πρακτικής
  • Ομάδες και η σημασία αυτών
  • Δημιουργία και διαχείριση εταιρικής σελίδας
  • Δημιουργία εταιρικής στρατηγικής
  • Eδραίωση εταιρικής παρουσίας και αύξηση δικτύου
  • Δημιουργία career και showcase σελίδων
  • Δημιουργία διαφημίσεων
  • Κατανόηση company page analytics

Pinterest

  • Το πλέον ανερχόμενο κοινωνικό δίκτυο
  • Δημιουργία προφίλ και boards
  • Πουλήστε μέσα από το Pinterest

Blog

  • Ένα must εργαλείο για τις εταιρείες που θέλουν να είναι «κοινωνικές»
  • Το blog ως κεντρικός άξονας της προβολής σας στα social media

Δημιουργία Online Marketing Plan Μιας επιχείρησης

  • Παράγοντες που επηρεάζουν τις αποφάσεις που λαμβάνονται
  • Βελτιστοποίηση της απόδοσης της online εταιρικής παρουσίας

Σωστή και λάθος χρήση των social media

Προτεινόμενος ορθός τρόπος προσέγγισης

  • Τι είδους τακτική πρέπει να ακολουθείται
  • Τι περιεχόμενο μπορεί να παρέχεται

Παρακολούθηση της online φήμης και διαχείριση κρίσεων στα κοινωνικά δίκτυα

Εργαλεία διαχείρισης των social media

Το μέλλον

  • Τι πρόκειται να αλλάξει στα κοινωνικά δίκτυα και τι πρέπει να προσέξει μία επιχείρηση

Case studies

  • Παραδείγματα υλοποίησης καμπάνιας social media marketing
  • Ιδέες για τη χρήση των κοινωνικών δικτύων για marketing από γνωστές εταιρείες

Άλλα σχετικά σεμινάρια

Πρόγραμμα μαθημάτων

Δεν έχει ανακοινωθεί τμήμα για το συγκεκριμένο σεμινάριο.

Δείτε όλα τα προγραμματισμένα τμήματα εδώ...

Μεθοδολογία μαθήματος

Η μεθοδολογία που ακολουθούμε στα INFOLAB για την υλοποίηση των σεμιναρίων επιχειρησιακών δεξιοτήτων, βασίζεται στη φιλοσοφία της δραματοποιημένης εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης δημιουργούνται συνθήκες προσομοίωσης με την πραγματικότητα των συμμετεχόντων (σκηνικό, εξοπλισμός, σενάρια από πραγματικά περιστατικά κλπ). Μέσα από βιωματικές εμπειρίες και παιχνίδια ρόλων, ανακαλύπτουν τις διερευνητικές και διαχειριστικές τους ικανότητες και εξελίσουν τις δυνατότητες που έχουν στην επικοινωνία και στη διερεύνηση αναγκών. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται και όλοι οι δημιουργικοί τρόποι εκπαίδευσης (οπτικοακουστικά μέσα, συμμετοχικά παιχνίδια, ανακαλυπτικές ασκήσεις, ομαδικές «αποστολές» κλπ), που συνδυάζουν την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία και εξελίσσουν την απλή πληροφόρηση σε γνώση.

Διαθέσιμο σε αίθουσα ; Ναι

Διαθέσιμο σε e-learning ; Ναι

Εισηγητές : Οι εισηγητές είναι επαγγελματίες, πτυχιούχοι με τουλάχιστον 5 ετή εκπαιδευτική εμπειρία

 

Το σεμινάριο δεν οδηγεί σε πιστοποίηση.

 

Τι λένε για εμάς!

Σχόλια συμμετεχόντων για το σεμινάριο.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μέσω αυτής της φόρμας δεν αποτελεί δέσμευση συμμετοχής σας. Απλά μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε πιο αναλυτικά.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Ονοματεπώνυμο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Εταιρεία:
Τηλέφωνο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Πόλη*: Καταχωρήστε δεδομένα.
email*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Σχόλια:

 

 

 

 

ITIL®, PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited, The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited

 

 

  QUICK SEARCH

Copyright ©2010 INFOLAB. All rights reserved.


Μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε Αρχική σελίδα Εταιρικό Προφίλ Υπηρεσίες που παρέχουμε Συνεργασίες Επικοινωνήστε μαζί μας Αγγλικά