INFOLAB Enterprise Training

Αθήνα: 211 4057737

Θεσσαλονίκη: 231 0914191

ΥπηρεσίεςΣυνεργασίες

 Σεμινάρια

 


Πρόγραμμα Μαθημάτων...

  Πιστοποιήσεις

Πρόγραμμα εξετάσεων...

  Επικοινωνήστε μαζί μας!

  Νέα - Ειδήσεις

περισσότερα ...

Ειδήσεις & Νέα.

περισσότερα ...

Πρόγραμμα ΟΑΕΔ "Ειδικές τιμές στους ανέργουςΕιδικές τιμές στους ανέργους

Περισσότερα ...

  Πρόγραμμα επιδότησης εκπαίδευσης ΛΑΕΚ 0,24%.

περισσότερα ...

 

 

  Περιγραφή Σεμιναρίου


"Επιχειρηματική Ανάπτυξη με τη χρήση εργαλείων του Internet | Business Development via Internet Tools"

  • Γενικά
  • Περιεχόμενα
  • Που & Πότε
  • Πιστοποίηση
  • Σχόλια
  • Εκδήλωση ενδιαφέροντος

Σε ποιούς απευθύνεται;

Το σεμινάριο απευθϋνεται σε όλους όσους θέλουν να μάθουν να δημιουργούν ολοκληρωμένες στρατηγικές δικτύωσης και να εντάσσουν αποτελεσματικά σε αυτές τα ηλεκτρονικά μέσα που τις υπηρετούν.

Ποιος είναι ο στόχος του σεμιναρίου;

Στόχος του σεμιναρίου είναι η εξάσκηση των συμμετεχόντων στην ανάπτυξη μίας νέας στρατηγικής επικοινωνίας και προώθησης που αξιοποιεί τα πλέον διαδεδομένα εργαλεία του internet και είναι συμβατή με τις τεράστιες αλλαγές που συντελούνται στην αγοραστική συμπεριφορά.

Κωδικός σεμιναρίου

9306

Διάρκεια

8 ώρες

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο σεμινάριο

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις παρά μόνο : • Βασικές γνώσεις χρήσης internet και e-mail • Πρόσβαση σε προσωπικό λογαριασμό χρήστη στο Facebook • Πρόσβαση σε ενεργό λογαριασμό e-mail .

Εκπαιδευτικό υλικό

Σημειώσεις εισηγητή και έξτρα υλικό σε ηλεκτρονική μορφή.

Προσφορά

Ενημερωθείτε για τις προσφορές που ισχύουν αυτή την περίοδο.

Θεματικές ενότητες

Στο σεμινάριο αυτό αναπτύσσεται ένα εντελώς νέο μοντέλο που θέτει στο επίκεντρο τη φιλοσοφία της δικτύωσης μεταξύ των ανθρώπων, των επιχειρήσεων και των μηχανημάτων. Με την ολοκλήρωσή του, θα γίνετε φορέας μίας νέας αντίληψης που θα οδηγήσει την επαγγελματική σας δραστηριότητα από τον συγκεντρωτισμό προς τη διανομή, από τον μονόλογο προς τη δημοσιότητα, από την πεπατημένη προς τη δημιουργικότητα, από την προσέλκυση πελατών στην προσέγγισή τους. Θα μάθετε να δημιουργείτε ολοκληρωμένες στρατηγικές δικτύωσης και να εντάσσετε αποτελεσματικά σε αυτές τα ηλεκτρονικά μέσα που τις υπηρετούν.

Όλα τα ανωτέρω επιτυγχάνονται με την ενεργή συμμετοχή σας σε ένα workshop, το οποίο «τρέχει» καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου και στο οποίο, οι συμμετέχοντες, εργάζονται για τη δημιουργία μίας νέας επιχείρησης και εξασκούνται στην ανάπτυξη εμπορικών πλεονεκτημάτων μέσω της χρήσης των πλέον επίκαιρων εργαλείων προώθησης και δικτύωσης τόσο εντός όσο και εκτός internet. Ενθαρρύνεται έτσι η καινοτομική σκέψη και η αντίληψη της συνεργασίας και της δικτύωσης.

Περιεχόμενα:

  • Tο νέο τοπίο στην επικοινωνία και την αγορά. Η φθίνουσα αποτελεσματικότητα των συμβατικών μέσων της διαφήμισης και των πωλήσεων.
  • Η νέα αρχιτεκτονική στη σχέση με τους πελάτες: από το να πείσουμε να αγοράσουν, στο να βρισκόμαστε εκεί την ώρα που αποφασίζουν.
  • Ανάπτυξη σχέσεων με κοινότητες, με ομάδες δυνητικών πελατών και σχήματα που επηρεάζουν το κοινό μας.
  • Δημιουργία προγραμμάτων προσέγγισης πελατών μέσω της αξιοποίησης τεχνολογικών και άλλων εργαλείων.
  • Παρουσίαση των βασικών εργαλείων της ηλεκτρονικής δικτύωσης (ιστοσελίδα, Google, Facebook, Skroutz, Twitter, LinkedIn κ.λπ.), που και πώς χρησιμοποιείται το κάθε ένα και παραδείγματα επιτυχημένων προσεγγίσεων.
  • Στην πράξη… η νέα στρατηγική και η χρήση της εφαρμόζονται βήμα- βήμα σε ένα ολοκληρωμένο παράδειγμα εφαρμογής καθ’ όλη τη διάρκεια του σεμιναρίου (work shop).
  • Κατά τη διάρκεια του work shop οι συμμετέχοντες εξασκούνται στα εξής ζητήματα: α) Ανάλυση αναγκών του πελάτη και της διαδικασίας λήψης της αγοραστικής απόφασης, β) Δημιουργική ανάπτυξη ομάδων κοινού, γ) Σχεδιασμό των χαρακτηριστικών βασικών εργαλείων του διαδικτύου (ιστοσελίδα, μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα κ.α.) δ) Ανάπτυξη προγραμμάτων προσέγγισης του κοινού με τη χρήση εργαλείων εντός και εκτός διαδικτύου.

Κατά τη διάρκεια του work shop οι συμμετέχοντες εξασκούνται στα εξής ζητήματα:

  • Ανάλυση αναγκών του πελάτη και της διαδικασίας λήψης της αγοραστικής απόφασης.
  • Δημιουργική ανάπτυξη ομάδων κοινού.
  • Σχεδιασμό των χαρακτηριστικών βασικών εργαλείων του διαδικτύου (ιστοσελίδα, μηχανές αναζήτησης, κοινωνικά δίκτυα κ.α.).
  • Ανάπτυξη προγραμμάτων προσέγγισης του κοινού με τη χρήση εργαλείων εντός και εκτός διαδικτύου.

Στο τέλος του σεμιναρίου γίνεται η αξιολόγηση των συμπερασμάτων, επίλυση πιθανών αποριών καθώς και ελεύθερη συζήτηση.

Επαγγελματικά οφέλη σεμιναρίου :

  • Εξοικείωση με τους νέους τρόπους επικοινωνίας προϊόντων & υπηρεσιών.
  • Εξοικείωση με τον τρόπο λειτουργίας των βασικότερων ηλεκτρονικών εργαλείων και με τον τρόπο ένταξης τους στο πλάνο προώθησης των προϊόντων ή των υπηρεσιών μίας επιχείρησης. Ταυτόχρονη εκμάθηση του βασικού χειρισμού τους, αλλά και των βασικών χαρακτηριστικών του καθενός που μπορεί να οδηγήσει στην επιτυχημένη επικοινωνία.
  • Δημιουργία οικονομιών από τη χρήση των νέων τεχνολογιών, σε σχέση με τις παλιές μεθόδους επικοινωνίας.
  • Ικανότητα αύξησης του εν δυνάμει πελατολογίου αλλά και των πωλήσεων.
  • Δημιουργία πλεονεκτήματος, έναντι του ανταγωνισμού.

Άλλα σχετικά σεμινάρια

Πρόγραμμα μαθημάτων

Δεν έχει ανακοινωθεί τμήμα για το συγκεκριμένο σεμινάριο.

Δείτε όλα τα προγραμματισμένα τμήματα εδώ...

Μεθοδολογία μαθήματος

Η μεθοδολογία που ακολουθούμε στα INFOLAB για την υλοποίηση των σεμιναρίων επιχειρησιακών δεξιοτήτων, βασίζεται στη φιλοσοφία της δραματοποιημένης εκπαίδευσης. Κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης δημιουργούνται συνθήκες προσομοίωσης με την πραγματικότητα των συμμετεχόντων (σκηνικό, εξοπλισμός, σενάρια από πραγματικά περιστατικά κλπ). Μέσα από βιωματικές εμπειρίες και παιχνίδια ρόλων, ανακαλύπτουν τις διερευνητικές και διαχειριστικές τους ικανότητες και εξελίσουν τις δυνατότητες που έχουν στην επικοινωνία και στη διερεύνηση αναγκών. Παράλληλα, χρησιμοποιούνται και όλοι οι δημιουργικοί τρόποι εκπαίδευσης (οπτικοακουστικά μέσα, συμμετοχικά παιχνίδια, ανακαλυπτικές ασκήσεις, ομαδικές «αποστολές» κλπ), που συνδυάζουν την εκπαίδευση με την ψυχαγωγία και εξελίσσουν την απλή πληροφόρηση σε γνώση.

Διαθέσιμο σε αίθουσα ; Ναι

Διαθέσιμο σε e-learning ; Ναι

Εισηγητές : Οι εισηγητές είναι επαγγελματίες, πτυχιούχοι με τουλάχιστον 5 ετή εκπαιδευτική εμπειρία

 

Το σεμινάριο δεν οδηγεί σε πιστοποίηση.

 

Τι λένε για εμάς!

Σχόλια συμμετεχόντων για το σεμινάριο.

Παρακαλούμε συμπληρώστε τα τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα. Τα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.

Η εκδήλωση ενδιαφέροντος μέσω αυτής της φόρμας δεν αποτελεί δέσμευση συμμετοχής σας. Απλά μας δίνει τη δυνατότητα να επικοινωνήσουμε μαζί σας και να σας ενημερώσουμε πιο αναλυτικά.

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος
Ονοματεπώνυμο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Εταιρεία:
Τηλέφωνο*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Πόλη*: Καταχωρήστε δεδομένα.
email*: Καταχωρήστε δεδομένα.
Σχόλια:

 

 

 

 

ITIL®, PRINCE2® is a registered trade mark of AXELOS Limited, The Swirl logo™ is a trade mark of AXELOS Limited

 

 

  QUICK SEARCH

Copyright ©2010 INFOLAB. All rights reserved.


Μεθοδολογία που χρησιμοποιούμε Αρχική σελίδα Εταιρικό Προφίλ Υπηρεσίες που παρέχουμε Συνεργασίες Επικοινωνήστε μαζί μας Αγγλικά