54601 : Πωλήσεις λιανικής – H διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη

54401 : Τηλεπροώθηση – Τηλεπωλήσεις 
04/25/2019
54602 : Πωλήσεις λιανικής – Διατήρηση και αύξηση του πελατολογίου
04/25/2019
τεστ

54601 : Πωλήσεις λιανικής – H διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη

Στόχος του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευόμενοι με πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των επικοινωνιακών τους ικανοτήτων ώστε να είναι αποτελεσματικότεροι στην επαφή τους με τους πελάτες.

 

Διάρκεια προγράμματος :

 

 

 

Classroom
Με εισηγητή : 8 ώρες

Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε επιχειρηματία, καταστηματάρχη, πωλητή,  ελεύθερο επαγγελματία, που προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας στον πελάτη.

·         Τα μυστικά της διαπροσωπικής επικοινωνίας  με τον πελάτη.

·         Ο ρόλος του πωλητή στη αίσθηση της «ποιοτικής  εξυπηρέτησης» που εισπράττει ο πελάτης .

·         Ποιος είναι ο στόχος και τα οφέλη της επιχείρησης αλλά  και των στελεχών από την «ποιοτική εξυπηρέτηση» των πελατών.

·         Βασικές αρχές διαπραγμάτευσης.

·         Θετικές συμπεριφορές και χειρισμοί δύσκολων πελατών.

·         Βασικές αρχές αντιμετώπισης παραπόνων στη λιανική  πώληση.

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Αθήνα Σε αναμονή Instructor Led
Θεσσαλονίκη Σε αναμονή –  Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.