54602 : Πωλήσεις λιανικής – Διατήρηση και αύξηση του πελατολογίου

54601 : Πωλήσεις λιανικής – H διαπροσωπική σχέση με τον πελάτη
04/25/2019
54801 : Εισπράττω … άρα υπάρχω! Καλές πρακτικές είσπραξης χρεών.
04/25/2019
τεστ

54602 : Πωλήσεις λιανικής – Διατήρηση και αύξηση του πελατολογίου

Στόχος του σεμιναρίου είναι να γνωρίσουν οι εκπαιδευόμενοι καλές πρακτικές διατήρησης αλλά και αύξησης του πελατολογίου τους, να έλθουν σε επαφή με τις βασικές αρχές δημοσίων σχέσεων είτε ως άτομα είτε ως επιχείρηση, να εξοικειωθούν με πρακτικούς τρόπους βελτίωσης των επικοινωνιακών τους ικανοτήτων ώστε να είναι αποτελεσματικότεροι στην επαφή τους με τους πελάτες, να αποκτήσουν εικόνα για τα είδη λιανικής που θα ωφεληθούν στο άμεσο μέλλον και ποιες θα είναι οι παράμετροι που θα κάνουν τη διαφορά, να ανακαλύψουν υποστηρικτικές τακτικές αύξησης των πωλήσεων

 

Διάρκεια προγράμματος :

 

 

 

Classroom
Με εισηγητή : 8 ώρες

Σε κάθε επιχειρηματία, καταστηματάρχη, πωλητή,  διευθυντή πωλήσεων, ελεύθερο επαγγελματία, που προωθεί προϊόντα ή υπηρεσίες απευθείας στον πελάτη.

·         Ποια είναι η προετοιμασία της αγοράς της λιανικής για να αντιμετωπίσει επιτυχώς το μέλλον

·         Βασικές αρχές του marketing που αφορούν στη λιανική πώληση

·         Παράμετροι που επηρεάζουν την πώληση

·         Κατάλληλες και μη προσωπικότητες και συμπεριφορές πωλητών

·         Ο ρόλος και τα μυστικά της βιτρίνας, του καταστήματος και του γραφείου

·         Ο ρόλος και τα μυστικά της εμφάνισης των πωλητών

·         Βοηθητικά μέσα

·         Απλές εφαρμογές Δημοσίων σχέσεων για πωλήσεις

·         Συστηματική μεθόδευση διατήρησης των πελατών και εντοπισμού νέων αγορών

·         Κατηγοριοποίηση των εν δυνάμει πελατών

·         Τα μυστικά της διαπροσωπικής επικοινωνίας με τον πελάτη

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Αθήνα Σε αναμονή Instructor Led
Θεσσαλονίκη Σε αναμονή Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.