7201 : Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

7507 : Ενδυνάμωση τηλεπικοινωνιακών δεξιοτήτων – Telecommunication Skills
02/22/2019
7202 : Διαχείριση παραπόνων και δυσαρεστημένων πελατών
02/22/2019
τεστ

7201 : Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών

Η επικοινωνία είναι βασικό εργαλείο των πωλήσεων, της εξυπηρέτησης πελατών, των δημοσίων σχέσεων και γενικότερα του marketing.

Στόχος του σεμιναρίου εξυπηρέτησης πελατών είναι να κατανοήσουν οι συμμετέχοντες τους παράγοντες που την επηρεάζουν και να προσεγγίσουν μεθόδους που μπορούν να τη βελτιώσουν.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όσους έρχονται σε επαφή με κόσμο, ασχολούνται με πωλήσεις ή εξυπηρέτηση και επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.

Διάρκεια προγράμματος : 16 ώρες

Για κάθε συμμετοχή κερδίζετε άλλη μία εντελώς δωρεάν.

Η προσφορά ισχύει 31/12/2019.

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι εκπαιδευόμενοι θα πειραματιστούν, θα παίξουν παιχνίδια και ρόλους, θα βιντεοσκοπηθούν και θα αναγνωρίσουν ως αλληλέγγυα ομάδα τα δυνατά και αδύνατά τους σημεία στην επαγγελματική επικοινωνία και εξυπηρέτηση. Με απλό και κυρίως με βιωματικό τρόπο και καλή διάθεση θα ανακαλύψουν μια σειρά από μυστικά που επηρεάζουν και βελτιώνουν την επικοινωνία.

·          Οι βασικές αρχές της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης

·          Λεκτικά & μη λεκτικά μέσα επικοινωνίας

·          Εμπόδια στην επικοινωνία

·          Κατανόηση των πελατών

·          Στυλ συμπεριφοράς και προσαρμογή στο στυλ του πελάτη

·          Ο χειρισμός του πελάτη με την συμπεριφορά

·          Βασικές αρχές βελτίωσης της επικοινωνίας

·          Συστηματοποιημένοι τρόποι χειρισμού ειδικών προβλημάτων και ικανοποίησης δυσαρεστημένων πελατών.

·          Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών και διατήρησης του πελάτη

·          Μέθοδοι ενίσχυσης των αποτελεσμάτων της επικοινωνίας και εξυπηρέτησης

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Θεσσαλονίκη
26,27,28/9 Πε, Πα 17:30-20:45
Σα 9:30-16:30
Instructor Led
Αθήνα σε αναμονή Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.