7251 : Τηλεφωνική διαπραγμάτευση & Εξυπηρέτηση

7202 : Διαχείριση παραπόνων και δυσαρεστημένων πελατών
02/22/2019
CCNA Routing & Switching
02/27/2019
τεστ

7251 : Τηλεφωνική διαπραγμάτευση & Εξυπηρέτηση

Η ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών, η ολική ποιότητα, η πώληση με βάση τη συναισθηματική νοημοσύνη είναι εκφράσεις που ολοένα και συχνότερα εμφανίζονται στο επιχειρηματικό λεξιλόγιο. Κοινός παρονομαστής σε όλα αυτά είναι η καλή γνώση και χρήση της επαγγελματικής επικοινωνίας και της σωστής διαπραγμάτευσης.

Στο συγκεκριμένο σεμινάριο θα προσπαθήσουμε να προσεγγίσουμε τη συνάρτηση της επικοινωνίας με την πώληση. Οι σύγχρονες τάσεις του management αλλά και του marketing δίνουν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στην επικοινωνία και την διαπροσωπική σχέση του πελάτη με τον πωλητή

 

Διάρκεια προγράμματος :

Classroom
Με εισηγητή : 16 ώρες

Το σεμινάριο απευθύνεται Πωλητές, τηλεπωλητές, συμβούλους, marketers, υπεύθυνους ανάπτυξης, επιτηδευματίες, επιχειρηματίες, καταστηματάρχες και κάθε άλλον που προωθεί προϊόν ή υπηρεσία .

·          Η διαφορά του «πουλάω» και του «επικοινωνώ για να καλύψω μια ανάγκη»

·          Η κοινωνική διάσταση της πώλησης

·          Τρόποι διερεύνησης του πελάτη

·          Η μη λεκτική επικοινωνία στην υπηρεσία των πωλήσεων

·          Δημιουργώντας θετική προδιάθεση στον πελάτη, μέσα από το «περιβάλλον»

·          Ανάγκες και οφέλη του πελάτη και του πωλητή

·          Η στρατηγική της πώλησης μέσα από την επικοινωνία

·          Εμπόδια και λύσεις στην επαγγελματική επικοινωνία

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Αθήνα Σε αναμονή Instructor Led
Θεσσαλονίκη Σε αναμονή Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.