7507 : Ενδυνάμωση τηλεπικοινωνιακών δεξιοτήτων – Telecommunication Skills

7505 : Αποτελεσματικές Διαπραγματεύσεις – Effective Negotiations
02/22/2019
7201 : Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών
02/22/2019
τεστ

7507 : Ενδυνάμωση τηλεπικοινωνιακών δεξιοτήτων – Telecommunication Skills

Στόχος του σεμιναρίου είναι να βελτιώσουν οι εκπαιδευόμενοι τις διαχειριστικές τους ικανότητες ως προς την αντιμετώπιση της άρνησης και να διατηρούν τη επαγγελματική τους συμπεριφορά προς τους αρνητικούς πελάτες σε συνθήκες πίεσης. Επίσης να αναβαθμίσουν την αυτοεικόνα τους ως επαγγελματίες και να τονώσουν την αυτοπεποίθησή τους.

 

Διάρκεια προγράμματος :

 

 

 

Classroom
Με εισηγητή : 16 ώρες

Το σεμινάριο απευθύνεται στους χρήστες τηλεφωνικών κέντρων, σε όσους ασχολούνται με τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή τηλεφωνικές πωλήσεις και επιθυμούν να βελτιώσουν τις ικανότητές τους.

·         Telemarketing και προκατάληψη. Πως και γιατί το κοινό αντιδρά στις τηλεφωνικές πωλήσεις

·         Εμπόδια και δυσκολίες στην τηλεφωνική επικοινωνία.

·         Τρόποι βελτίωσης και δεξιότητες που διευκολύνουν την τηλεφωνική επικοινωνία.

·         Παράγοντες που δημιουργούν θετική η αρνητική προδιάθεση στον πελάτη

·         Η γλώσσα του σώματος –η μη λεκτική επικοινωνία

·         Εκφράσεις – λέξεις κλειδιά

·         Ενεργή ακρόαση

·         Διάφορα μικρά μυστικά

·         Χειρισμός αντιρρήσεων

·         Κατηγορίες αντιρρήσεων

·         Κατηγορίες πελατών

·         Βελτιώνοντας την ψυχολογία του telemarketer

Η συμμετοχή στο σεμινάριο δεν προϋποθέτει ειδικές γνώσεις.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Αθήνα Σε αναμονή Instructor Led
Θεσσαλονίκη Σε αναμονή Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.