8705 : Γραμματεία Διοίκησης – Βοηθός Διοίκησης

54804 : Εισπράξεις Οφειλών: Η μετατροπή του προβλήματος σε πλεονέκτημα
04/25/2019
AZ-203 : Developing Solutions for Microsoft Azure
05/08/2019
τεστ

8705 : Γραμματεία Διοίκησης – Βοηθός Διοίκησης

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να εξοικειωθούν οι συμμετέχοντες με την ηθική, τις αξίες και τις συμπεριφοριστικές ιδιαιτερότητες που χαρακτηρίζουν το επάγγελμα της Γραμματείας Διοίκησης, να αποκτήσουν άνεση στην επαγγελματική επικοινωνία (γραπτή/ προφορική/ τηλεφωνική) να διατηρούν ισορροπίες, να αντιμετωπίζουν κρίσεις και να κατακτήσουν τον «έλεγχο» των μηχανών γραφείου και να εξοικειωθούν με τις βασικές αρχές managment και εσωτερικής διοίκησης των εταιριών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε κάθε ενδιαφερόμενο/η που εργάζεται ως γραμματέας ή διοικητικό στέλεχος οργανισμού ή επιχείρησης, σε κάθε ενδιαφερόμενο που επιθυμεί να οργανώσει το γραμματειακό κομμάτι της επιχείρησής του.

 

Διάρκεια προγράμματος :

 

 

 

Classroom
Με εισηγητή : 30 ώρες

Για κάθε συμμετοχή κερδίζετε

  1. Έκπτωση (προσωπική) -50% στο σεμινάριο Πρώτες Βοήθειες με ισχύ έως 31/12.
  2. Δωρεάν εφαρμογή εκμάθησης τυφλού συστήματος.

Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης οι συμμετέχοντες θα είναι εφικτό να προσδιορίσουν,  να αναγνωρίσουν και να αξιολογήσουν :

·        Τις γνώσεις που  κατέχουν και αξιοποίησαν και αυτές που τους λείπουν.

·        Τους τρόπους αντιμετώπισης προβλημάτων, τις τεχνικές με τις οποίες χειρίσθηκαν επιτυχώς τις όποιες αντιρρήσεις και αυτές που χρειάζονται περαιτέρω βελτίωση.

·        Τα βασικά στοιχεία και πληροφορίες που έλαβαν και αυτά  που απαιτούνται για την συνεχή τους ανάπτυξη

·        Τις ευκαιρίες, τις ανάγκες, και τις στάσεις που συνάντησαν και πως  τα χειρίστηκαν.

Management, ηθική, δεοντολογία, profile επαγγέλματος ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

Γραμματέας & Management

·         Βασικές  αρχές Διοίκησης  & Οργάνωσης

·         Η σημασία της εικόνας της σύγχρονης επιχείρησης και η  ατμόσφαιρα του γραφείου

·         Όραμα.  – Εταιρική Κουλτούρα – Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. – Καινοτομία – Δημιουργικότητα.

·         Οργανωτική Συμπεριφορά.

·         Ανάλυση και επιρροές εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος

·         Εφαρμογή SWOT ανάλυσης στον χώρο της γραμματείας

·         Γραμματέας και Management.

·         Τι ζητά ο Προϊστάμενος από την Γραμματεία Διοίκησης

·         Ομαδική συνεργασία έστω και δύο ατόμων

·         Η θέση της Γραμματέας στο οργανόγραμμα, ανάθεση καθηκόντων,

·         Ηθική και δεοντολογία επαγγέλματος γραμματέως βοηθού διοίκησης.

 

 Προσωπικότητα & Επαγγελματισμός

·         Η »μάσκα» της προσωπικότητάς σας.

·         Ανάπτυξη προσωπικών ικανοτήτων.

·         Προσωπική εικόνα [ image] και εμφάνιση της γραμματέας.

·         Η αποτελεσματική γραμματέας συνεργάτης του σύγχρονου manager

 

Σύγχρονα καθήκοντα ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ

 

Τηλεφωνική επικοινωνία

·         Κανόνες  & δεοντολογία τηλεφωνικής επικοινωνίας

·         Διαχείριση Τηλεφωνικών Κλήσεων – Τηλεφωνικού Κέντρο

·         Πως  να χειριζόμαστε  αποτελεσματικά το τηλέφωνο

 

Κανόνες γραπτής – ηλεκτρονικής επικοινωνίας

·         Οργάνωση &   Διαχείριση εγγράφων και αλληλογραφίας

·         Διαχείριση εσωτερικής & εξωτερικής  αλληλογραφίας,

·         Σύνταξη επιστολών, επαγγελματικών κείμενων, emails,

·         Τύποι και δομή επιστολών και εκθέσεων

·         Κανόνες σύνταξης, μορφοποίησης

 

 Διατήρηση – εκκαθάριση – καταστροφή αρχείων

·         Είδη αρχείων – Συμβατικό  &  Ηλεκτρονικό αρχείο

·         Οργάνωση αρχείου  τμήματος

·         Καταχώρηση στοιχείων & ενημέρωση αρχείων  πελατών

·         Ηλεκτρονικό Πρωτόκολλο & Ταχυδρομείο, Ε- mail

·         Είδη  Αρχείων – Συστήματα Αρχειοθέτησης

·         Ταξιθέτηση – Ταξινόμηση –  Αρχείο

 

Επικοινωνία στο χώρο εργασίας

 

·         Πλαίσιο, κανόνες, αρχές  αμφίδρομης διαπροσωπικής επικοινωνίας

·         Επικοινωνία Προφορική – Γραπτή  – Τηλεφωνική.

·         Γλώσσα σώματος και προσώπου – Ένα άτομο πολλοί ρόλοι.

·         Οι ανθρώπινοι χαρακτήρες και πως τους χειριζόμαστε.

·         Η αντιμετώπιση του ΕΓΩ μας.

·         Αντιμετώπιση συγκρούσεων   & Χειρισμός παραπόνων.

·         Πως να μεταφέρονται  αποτελεσματικά τα μηνύματα

·         Πως να παρουσιάζεστε & να ‘’ καλύπτετε ‘’ τον Προϊστάμενό σας

·         Σχέσεις με πελάτες, συναδέλφους & Προϊσταμένους

·         Οργάνωση Γεν. Συνελεύσεων, Διοικ. Συμβουλίων- τήρηση πρακτικών

·         Οργάνωση εκδηλώσεων, δημοσίων σχέσεων, ημερίδων, συνεδρίων , επαγγελματικών forum &  προετοιμασία επαγγελματικών ταξιδιών

·         Οργάνωση χώρου υποδοχής πελατών – grooming

·         Διαχείριση ραντεβού –  Επαφές – Ημερολόγιο

·         Γνώσεις εθιμοτυπίας και πρωτοκόλλου στην επικοινωνία

 

Διαχείριση εργασιακού χρόνου  & αντιμετώπιση του stress

 

·         Άριστη διαχείριση χρόνου (προσωπικού και επαγγελματικού)

·         Δυνατότητα δημιουργικής εργασίας υπό πίεση

·         Στάση απέναντι στην ζωή, εσωτερικές & εξωτερικές πιέσεις χρόνου.

·         Τεχνικές κατάκτησης του χρόνου

·         Οι κυριότεροι  χρονοληστές

·         Το στρες και η αντιμετώπισή του εργασιακού άγχους

·         Ο ενεργειακός μας κύκλος

·         Στιγμιαίες λύσεις για την αντιμετώπιση του στρες

Η μεθοδολογία του προγράμματος  περιλαμβάνει,  πέραν της θεωρητικής κατάρτισης, και πρακτική εξάσκηση με βιωματικά -καθημερινά- σενάρια από τον χώρο εργασίας.

Διεξάγονται ομαδικές ασκήσεις, παιχνίδια, προβολή DVD, Case studies, Role playing και αναλύονται περιπτώσεις ώστε να δίδονται αποτελεσματικές απαντήσεις και λύσεις στα εργασιακά αδιέξοδα.

Κατά την διάρκεια των παιχνιδιών & των ασκήσεων  του σεμιναρίου δίδονται κατευθυντήριες γραμμές, αναλύονται τα διάφορα topics και αξιολογούνται οι διαφορετικές συμπεριφορές με την συμμετοχή  των εκπαιδευομένων σε role playing.

Το παρόν εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει ως απώτερο σκοπό την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων που θα οδηγήσει μετά από εξετάσεις στην λήψη της επαγγελματικής πιστοποίησης «Γραμματέας Βοηθός Διοίκησης» της ACTA.

Το πιστοποιητικό «Certified Secretaries Management Assistants» (CSMA) δημιουργήθηκε από την ACTA, σε συνεργασία με έμπειρους επαγγελματίες του χώρου της διοίκησης επιχειρήσεων με σκοπό να πιστοποιεί ότι ο κάτοχός της διαθέτει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά, που θα τον βοηθήσουν αφενός να ανταποκριθεί αποτελεσματικά στο ευρύ πεδίο των αρμοδιοτήτων διοικητικογραμματειακής υποστήριξης, αφετέρου να διαφοροποιηθεί από τη διεκπεραιωτική λογική και να διαδραματίσει έναν πρωταγωνιστικό ρόλο στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον. Το πιστοποιητικό είναι διαπιστευμένο από το ΕΣΥΔ.

Οι εξετάσεις διοργανώνονται στις εγκαταστάσεις της INFOLAB εντός 10 ημερών από τη λήξη της εκπαίδευσης.

Τόπος Ημερομηνίες Ωράριο Μέθοδος
Θεσσαλονίκη 11,18,19,25/10 & 1,2/11
Πα 17:00-21:15 & Σα 9:30-13:45
Instructor Led
Αθήνα Σε αναμονή Instructor Led




Με την συμπλήρωση της φόρμας αποδέχεστε την Πολιτική
Προσωπικών Δεδομένων της Infolab και συγκατατίθεστε όπως η εταιρεία χρησιμοποιήσει
τα προσωπικά σας δεδομένα για τη διαχείριση του αιτήματός σας
και την επικοινωνία μαζί σας προς το σκοπό αυτό. Μπορείτε να
ανακαλέσετε ανά πάσα στιγμή τη συγκατάθεσή σας σύμφωνα με
όσα καθορίζονται στη Πολιτική Προσωπικών Δεδομένων της
εταιρείας.